Route - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Pieter, Nathalie, Emma & Hidde Gruithuijzen - WaarBenJij.nu Route - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Pieter, Nathalie, Emma & Hidde Gruithuijzen - WaarBenJij.nu

Route

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Nathalie, Emma & Hidde

22 Juli 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Een rondje Florida, mooie plekken, soms een stukje off the beaten track om zo een beetje onder de Floridezen en Floridaianen te komen. Én beter nog, waarmee we na dagen van drukte en hectiek ook af en toe wegkunnen van het massa-toerisme dat the American dream uitlokt.

De route:

23 - 27 juli Miami - Northern Beaches - Hallandale Beach
27 - 31 juli Happiest place on earth - Disney parks - Kissimmee
31 jul - 3 aug New Port Richey
3 - 8 aug Fort Myers
8 - 9 aug Everglades
9 - 12 aug Florida Keys - Key West
12 - 14 aug Miami beach

Al met al een mooi rondje met stad, strand, swamp & pretpark!

Pieter, Nathalie, Emma & Hidde

Actief sinds 16 Juli 2011